۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۵ساعت از پایان رای‌گیری

۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۰۰
کد خبر: 479288
اخبار انتخابات آمریکا بعد از گذشت ۴۵ساعت از پایان رای‌گیری

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، روز ۱۳ آبان به طور رسمی به پایان رسید و از شامگاه آن شمارش آرای به ترتیب ایالت‌ها در حال انجام است. در این گزارش آخرین نتایج را دنبال کنید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شبکه سی‌ان ان اعلام کرد که فاصله بایدن با ترامپ ۴۵ساعت از پایان رای‌گیری در ایالت کلیدی نوادا افزایش یافته و به 12 هزار رای رسیده است. با شمارش 87 درصد آرای این ایالت، بایدن تا کنون 49.5 درصد آرا و ترامپ نیز 48.5 درصد آرا را در این ایالت بدست آورده اند.

تقلب را متوقف کنید

 ۲۱:۰۰

سومین توییت ترامپ با عنوان تقلب را متوقف کنید منتشر شد.

79e4c5e6-e980-4034-b720-1f2f3d664b41

اعلام نتایج نوادا تا دقایقی دیگر

۲۰:۴۹

تایم نوشت: مقامات انتخاباتی ایالت نواد گفتند انتظار می رود اعلام نتایج از ساعت 9 صبح به وقت محلی (تا دقایقی دیگر) شروع شود.

38da6834-beec-4e89-81bd-e86862d95173

دادخواست ترامپ برای توقف شمارش آراء رد شد

۲۰:۲۵

بلومبرگ نوشت: بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، یک قاضی ایالت جورجیا، دادخواست کمپین ترامپ برای توقف شمارش آراء را رد کرد.

ترامپ در سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ بار دیگر کاندید می‌شود

۲۰:۲۳

خبرنگار یورونیوز نوشت: جان مایکل مولوینی، رئیس دفتر سابق ترامپ در سخنرانی خود در انستیتوی امور بین الملل و اروپا (IIEA) گفت: در صورت پیروزی جو بایدن، دونالد ترامپ در سال ۲۰۲۴ و احتمالاً در سال ۲۰۲۸ بار دیگر کاندید می‌شود.

 شمارش رای افراد فوت شده در ایالت نوادا

۲۰:۱۸ 

ستاد ترامپ در ایالت نوادا اعلام کرد: برخی آرای شمارش شده در این ایالت متعلق به افرادی است که فوت کرده‌اند. نتوانسته‌ایم بر شمارش آرا در این ایالت نظارت داشته باشیم گزارش‌هایی داریم درباره اینکه خیلی از شرکت‌کنندگان در رای‌های پستی اصلا جزء ثبت‌نام‌کنندگان نبوده‌اند. اجازه نداده‌اند که درباره این موضوع تحقیق کنیم و امضاها را بررسی کنیم. اجازه نظارت بر شمارش اراء را هم به ما ندادند. شکایت خواهیم کرد.

تمام رای های یالت آریزونا شمارش می شود

۲۰:۱۵

«کتی هابز» دستیار فرماندار ایالت آریزونا در واکنش به اعتراض شماری از طرفداران ترامپ در خارج از مراکز شمارش آرا که خواهان توقف شمارش آرا هستند اعلام کرد که بدون شک تمام آرا این ایالت شمارش خواهند شد. این مقام ایالت آریزونا روز پنجشنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "ان. بی. سی" افزود: «من هدف این معترضان را نمی فهمم البته که ما می خواهیم همه آرا را بشماریم ما از نظر قانونی موظف به انجام چنین کاری هستیم».

کاهش فاصله ترامپ و بایدن

۲۰:۱۳

فاصله ترامپ و بایدن در ایالت پنسیلوانیا کاهش یافت و به حدود 125 هزار رای رسید پنسیلوانیا ۲۰ رای الکترال دارد.

 واکنش ترامپ به انتخابات ناامیدکننده است

۲۰:۰۸

ستاد بایدن اعلام کرد: واکنش رئیس جمهور به انتخابات نا امید کننده است. پیروزی نزدیک است و پیروزی در هر یکی از ایالت‌های باقی‌مانده نتیجه انتخابات را یکسره خواهد کرد.

اخبار مربوط به ساعت‌های قبل انتخابات آمریکا را در اینجا می‌توانید مشاهده کنید.