۰ نفر

فا‌کس‌نیوز؛

تیم ترامپ آماده است نتایج انتخابات را به چالش بکشد

۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۲۱:۰۳
کد خبر: 479052
تیم ترامپ آماده است نتایج انتخابات را به چالش بکشد

مقام‌های ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ از آمادگی او برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات در دادگاه‌ها خبر داده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، یک خبرنگار شبکه خبری فا‌کس‌نیوز گزارش داده تیم «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا آماده ارسال وکلای حقوقی برای به چالش کشیدن نتیجه انتخابات است.

خبرنگار فاکس‌نیوز به نقل از منابعی در ستاد انتخاباتی ترامپ نوشته رئیس‌جمهور آمریکا این ارقام انتخاباتی را نخواهد پذیرفت. آنها گفته‌اند این احتمال وجود دارد که رئیس‌جمهور آمریکا برای یک ماه دیگر معلوم نشود.»

همزمان مقام‌های ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ ابراز اطمینان کردند او قادر است از مسیر دادگاه ۲۷۰ رأی الکترال لازم برای ورود به کاخ سفید را کسب کند. شماری از دستیاران ترامپ گفته‌اند آماده‌اند آرای برخی ایالت‌ها را در دادگاه‌ها به چالش بکشند.

پایگاه هیل گزارش داده مقام‌ها پیش‌بینی کرده‌اند ترامپ بعد از طی تمامی مراحل لازم با ۴۰۰۰۰ رأی در پنسیلوانیا و با ۳۰۰۰۰ رأی در آریزونا پیروز خواهد شد.

این دو ایالت می‌توانند ترامپ را حتی در صورت باخت در ایالت‌های میشیگان و ویسکانسین برنده رقابت انتخاباتی کنند.

این در حالی است که رسانه‌های آمریکایی مانند آسوشیتدپرس و فاکس‌نیوز پیش‌بینی کرده‌اند بایدن در ایالت آریزونا پیروز خواهد شد. در ایالت پنسیلوانیا هنوز بیش از یک میلیون رأی قرار است شمارش شوند و انتظار می‌رود برتری ترامپ در این ایالت هم از بین برود و جو بایدن پیشتاز شود.

«بیل استفانی»، رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ گفت: «احساس می‌کنیم رئیس‌جمهور در وضعیت بسیار بسیار خوبی قرار دارد. اگر همه آرایی که به صورت قانونی داده شده‌اند شمرده شوند رئیس‌جمهور برنده خواهد شد.»