۰ نفر

فرماندار دموکرات ایالت میشیگان:

مشارکت زیاد مردم در انتخابات آمریکا، نشانه تمایل آنها به تغییر است

۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۶
کد خبر: 478722
مشارکت زیاد مردم در انتخابات آمریکا، نشانه تمایل آنها به تغییر است

فرماندار دموکرات ایالت میشیگان در مصاحبه ای اعلام کرد: مشارکت زیاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری امروز در آمریکا نشانه تمایل آنها به تغییر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «گرچن ویتمر» (Gretchen Whitmer) فرماندار دموکرات ایالت میشیگان امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» درباره مشارکت بالای مردم آمریکا در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور گفت: این مشارکت تاریخی و بی سابقه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نشانه تمایل آنها به تغییر است.

فرماندار دموکرات ایالت میشیگان در این باره ادامه داد: حرف های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ممکن است باعث اقدامات خشونت آمیز و تروریسم داخلی شود. به مردم می گویم که همه باید در رأی گیری شرکت کنیم؛ پس ماسک هایتان را بزنید، صبر داشته باشید و در صف ها منتظر رأی دادن بایستید.

این در حالی است که ساعاتی پیش نخستین صندوق رای‌گیری ساعت ۵ صبح به وقت محلی (ساعت ۱۰ به وقت بین المللی) در ایالت «ورمونت» در شرق آمریکا باز شد.

به گزارش روزنامه تلگراف، در این دُور از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، علاوه بر تعیین تکلیف ۴۳۵ کُرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا، رئیس‌جمهور در ۴ سال آینده آمریکا مشخص خواهد شد.