۰ نفر

در پی شیوع کرونا صورت می‌گیرد؛

تعطیلی یک ماهه در انگلیس

۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۰:۱۲
کد خبر: 477999
تعطیلی یک ماهه در انگلیس

نخست وزیر انگلیس گفت ویروس کرونا سریعتر از بدترین سناریو مورد نظر ما در حال گسترش است. اگر اقدامی نکنیم ممکن است به تلفات چند هزار نفری در روز برسیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد برنامه های مورد نظر برای مقابله با ویروس کرونا روز دوشنبه در پارلمان مطرح می شوند.

بوریس جانسون تاکید کرد ویروس کرونا سریعتر از بدترین سناریو مورد نظر ما در حال گسترش است. اگر اقدامی نکنیم ممکن است به تلفات چند هزار نفری در روز برسیم.

جانسون با بیان این که  مغازه های غیر ضروری بسته خواهند شد افزود: از روز پنجشنبه تا شروع ماه دسامبر مردم باید در خانه بمانند.

شبکه تلویزیونی الجزیره نیز در خبری  به نقل از نخست وزیر انگلیس اعلام کرد پارلمان این کشور به زودی و روز چهارشنبه آینده برای بررسی تدابیر جدید در خصوص کرونا و رای گیری درباره آن تشکیل نشست می دهد.
جانسون گفت: دانشمندان اکنون تصویر مبهم و نامشخصی از شیوع کرونا می دهند ولی به دو دوره میان مدت و طولانی مدت خوشبین هستند.

نخست وزیر انگلیس کشورش را به مدت یک ماه تعطیل کرد و از همه شهروندان خواست در خانه هایشان باقی بمانند.

الجزیره همچنین به نقل از نخست وزیر انگلیس اعلام کرد جهش و تغییر ویروس کرونا ما را ناگزیر کرد به طور مستمر ارزیابی خود را تغییر دهیم.
جانسون با توجیه تصمیم تعطیل کلی انگلیس به مدت یک ماه به علت شیوع کرونا گفت: گزینه دیگری وجود ندارد و اکنون زمان عمل فرا رسیده است.

وی همچنین گفت: ما باید پیامدهای ناشی از اجرای تدابیر جدید مربوط به تعطیلی کشور بر بخش های اقتصادی را درک کنیم.