۰ نفر

رهبر کره شمالی؛

برای مقابله با کرونا لاک‌پشت بخورید

۵ مرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۲۵
کد خبر: 455433
برای مقابله با کرونا لاک‌پشت بخورید

رهبر کره‌شمالی به مردم این کشور دستور داد گوشت لاک‌پشت بخورند تا از این طریق کمبود مواد غذایی به ویژه گوشت در کشورش جبران شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اعتمادآنلاین، رسانه‌ها خبر دادند کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی خطاب به مردم کشورش از آنها خواست از این پس به دلیل کمبود مواد غذایی گوشت لاک‌پشت بخورند.

در همین راستا رسانه‌های کره‌شمالی هم به تکرار این توصیه به مردم پرداختند.روزنامه «سان» در گزارش خود در این باره آورده است: رسانه‌های کره‌شمالی بعد از این توصیه به طور مرتب مطالب و گزارش‌هایی در مورد فواید گوشت لاک‌پشت منتشر می‌کنند.

بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، حتی پیش از بسته شدن مرزها به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز دست‌کم ۴۰ درصد جمعیت کره‌شمالی از ناامنی غذایی رنج می‌بردند.

گفتنی است در شرایطی که اقتصاد کره‌شمالی یکی از بدترین سال‌های تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد و بسته شدن مرزهای کشور با چین نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا مزید بر علت شده و در حالی که اکثر مردم این کشور مجبور به خوردن حداقل مواد غذایی هستند، رسانه‌ها چندی پیش از لیست مشروبات و غذاهای لاکچری رهبر این کشور از جمله سوپ باله کوسه پرده برداشتند.