۰ نفر

پیام رئیس کل به مناسبت تاسیس بیمه مرکزی

۳۰ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸
کد خبر: 447099
پیام رئیس کل به مناسبت تاسیس بیمه مرکزی

رئیس کل بیمه مرکزی در پیامی چهل و نهمین سالروز تأسیس بیمه مرکزی را تبریک گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، متن این پیام غلامرضا سلیمانی رییس بیمه مرکزی بدین شرح است:

نهاد ناظر صنعت بیمه در آستانه پنجاه سالگی همواره و هنوز با چالش ها و گذرگاه های پیچیده ای روبروست که ذات یک مجموعه ریسک پذیر به شمار می رود، اما حلاوت رضایتمندی مردم از این صنعت تمامی سختی ها را برای فعالان آن آسان کرده است.

بلوغ بیمه مرکزی برای اداره یک صنعت مادر، جایی به اثبات می رسد که سه ماموریت اصلی یعنی نظارت بر عملکرد صنعت بیمه، صیانت از بیمه گران و بیمه گذاران و در نهایت سیاستگذاری مناسب برای هدایت این صنعت به گونه ای دنبال می شود که کمترین نشانی از تشنج و ناآرامی را می توان در آن مشاهده کرد.

امروز نهاد ناظر بر خود می بالد که با نظارت دقیق بر عملکردها و توجه به جذب نیروهای پاکدست و کارآمد این صنعت را به صنعتی مبدل کرده که بر قله سلامت ایستاده است. این سلامت در رفتار و صداقت در گفتار را مدیون خانواده بزرگی هستیم که بی منت و سختگوش در مسیر تامین امنیت اقتصادی مردم و تحقق رفاه عمومی تلاش می کنند.

خدمت صنعت بیمه از جنس آرامش و اطمینان است و نظارت بر کیفیت خدمات دهی آرامش بخشان و اطمینان آفرینان یک موهبت الهی است که به این خاطر، پروردگار متعال را سپاس می گوییم.

بی تردید هر حرفه ای قداست خاص خود را دارد چرا که خداوند تمامی کسب و کارها را شایسته ارزش و کرامت دانسته اما فعالیت در حرفه ای که آرامش یک ملت را به همراه دارد، از ارج و ارزشی بسیار برخوردار است.

بر خود فرض می دانم فرارسیدن چهل و نهمین سالروز تاسیس بیمه مرکزی را به تمامی همکاران، بیمه باوران و بیمه یاوران شادباش گفته و توفیق روزافزون تمامی عزیزان را از درگاه حضرت دوست خواستار شوم.

غلامرضا سلیمانی