۰ نفر

مدیر عامل بیمه آسیا:

بیمه آسیا، از گنجینه های صنعت بیمه کشور است

۲۸ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۰۱
کد خبر: 446777
بیمه آسیا، از گنجینه های صنعت بیمه کشور است

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا، با اعلام مراحل تکمیلی خبر افزایش سرمایه بیمه آسیا و افزایش قیمت سهام بیمه آسیا از 115 تومان در سال گذشته به مرز 3000 تومان در سال جدید، بر توانمندی مالی بیمه آسیا و وضعیت مطلوب سپرده گذاری ها اشاره و بیمه آسیا را یکی از گنجینه های صنعت بیمه کشور توصیف کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در زنجان، در مراسم تقدیر از شعب برتر بیمه آسیا در طرح جدید درجه بندی شعب، اجرای این طرح را با هدف افزایش توان مدیریتی، بهبود فعالیت بیمه گری و ایجاد فضای رقابت سالم و هدفمند عنوان کرد.

وی طرح جدید درجه بندی شعب را مبتنی بر ادبیات نظری و پیشینه علمی مباحث درجه بندی و ارزیابی عملکرد روزآمد  عنوان کرد که طی فرآیندی مشارکتی با صاحب نظران و تجزیه و تحلیل نظرات ذینفعان انجام گرفته است.

مدیرعامل بیمه آسیا در این مراسم که در شعبه مرکزی زنجان و با حضور رییس کل بیمه مرکزی ، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران عامل شرکت های بیمه برگزار شد، با یادآوری فعالیت بیش از شش دهه شرکت بیمه آسیا اظهار داشت: با توجه به برخورداری بیمه آسیا از نیروهای زبده و باتجربه، کارکنان این شرکت بعد از بازنشستگی و اتمام همکاری با این شرکت، در سایر شرکت های بیمه خصوصی و در بخش های مختلف مدیریتی مشغول کار می شوند و این نشان از نقش تاثیرگذار نیروی انسانی بیمه آسیا در صنعت بیمه کشور دارد.

وی با اشاره به چالش ها و حوادث ابتدای سال گذشته همچون سیل، زلزله و در انتهای سال بحران کرونا، وظیفه و تلاش بیمه آسیا را ارائه خدمات به موقع و سریع به بیمه گذاران عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه آسیا با تأکید بر استفاده شرکت های بیمه از توان کارکنان خود و ارزشمندی آنها، از جمله اقدامات بیمه آسیا در راستای حمایت از کارکنان و شبکه فروش در دوران بحران کرونا، را  ارائه تمهیدات مساعد برای کارکنان و شبکه فروش از جمله رعایت فاصله اجتماعی و شیفت بندی کارکنان، اختصاص اضافه کاری تشویقی به کارکنان در اسفند ماه 1398 علیرغم عدم حضور آنان در ساعت اضافه کاری، اختصاص مبلغ 48 میلیارد ریال پرداختی به شبکه فروش و ... عنوان کرد.

مسعود بادین با اشاره به کاهش نسبت خسارت بیمه آسیا نسبت به سال قبل اظهار داشت: با اعمال کنترل و نظارت های قوی، توانستیم نسبت خسارت بیمه آسیا را نسبت به سال قبل کاهش دهیم.

وی با تأکید بر جلوگیری از نرخ شکنی در صنعت بیمه، افزود: با جلوگیری از نرخ شکنی در صنعت بیمه، نرخ های خوبی را ارائه و سود خوبی را برای صنعت بیمه به دست خواهیم آورد که موجب سربلندی کشور و توانمندی شرکت بیمه آسیا است.