۰ نفر

مدیرعامل بیمه آسیا:

جدیت در آموزش نمایندگان، بازار بیمه را توسعه می‌دهد

۱۶ دی ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 407585
جدیت در آموزش نمایندگان، بازار بیمه را توسعه می‌دهد

مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی نمایندگان استان تهران با حضورنایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا و همچنین اعضای این انجمن در هتل انقلاب تهران، برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مجمع ابتدا در سخنانی شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و این جنایت تروریستی را محکوم کرد. 

مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، با  تاکید بر تعامل شبکه فروش و مدیریت های فنی شرکت گفت: همراهی و همدلی نمایندگان حقیقی و حقوقی و مدیریت های فنی شرکت دو بال موفقیت بیمه آسیا در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران هستند.

وی افزود: اساسا هدف از تشکیل انجمن های صنفی نمایندگان بیمه، توسعه و بهبود فرایند تعامل بین شبکه فروش و مدیران شرکت و همچنین پیگیری دغدغه های نمایندگان به گونه ای حرفه ای، منسجم و هدفمند است. 

مدیرعامل بیمه آسیا ، منافع نمایندگان را همسو با منافع شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با نگاه عمیق و بلندمدت، این همسویی در جهت منافع شرکت تداوم داشته باشد و ترکیب نیروهای تازه نفس با تجارب نمایندگان پیشکسوت می تواند شرکت را در تداوم موفقیت ها کمک کند. 

مدیر عامل بیمه آسیا  جدیت در امر آموزش را یک اولویت دانست و بیان داشت: هر نماینده جدیدی که قصد حضور در  صنعت بیمه و بیمه آسیا را دارد باید آموزش کافی ببیند، تا با اشراف کامل شروع به کار کند و این امر در نهایت،  سبب توسعه بازار بیمه می شود.

در این نشست، بهروز ناظمی عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش نیز در سخنانی، بر تلاش نمایندگان برای رسیدن به شاخص های استاندارد در فعالیت های حرفه ای خود تاکید کرد و گفت: انجمن های صنفی نمایندگان باید از توان مالی مناسبی برخوردار باشند تا از این طریق بتوانند فعالیت های آموزشی و سایر فعالیت های حرفه ای خود را تقویت کنند. 

این گزارش می افزاید، در این مر اسم همچنین رییس هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان تهران و آقای سپهرم مشاور این انجمن و با سابقه ترین نماینده بیمه آسیا و صنعت بیمه، سخنرانی کردند.