۰ نفر

چطور بهترین بیمه شخص ثالث را بخریم؟

۸ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبر: 384358
چطور بهترین بیمه شخص ثالث را بخریم؟

همه کسانی که ماشین دارند حتماً باید بیمه شخص ثالث نیز تهیه کنند. رانندگی بدون داشتن بیمه شخص ثالث جرم سنگینی است به‌طوری‌که اگر پلیس خودرویی را بدون این بیمه‌نامه متوقف کند آن را به پارکینگ منتقل خواهد کرد. اما چطور بهترین بیمه شخص ثالث را بخریم؟ بیمه شخص ثالث را باید از کدام شرکت تهیه کنیم و آیا تفاوتی در قیمت بیمه شخص ثالث بین شرکت‌های بیمه وجود دارد یا خیر؟ این سؤالات برای خیلی‌ها ممکن است پیش بیاید. برای پاسخ دادن به آن‌ها یکی از بهترین راه‌ها مراجعه به سایت بیمیتو است. بیمیتو که سامانه خرید و مقایسه آنلاین انواع بیمه است، امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهترین بیمه مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکات مهم در زمان خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث

بب

اگر می‌خواهید بهترین بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید لازم است چند نکته ضروری و مهم را در نظر داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می‌شود:

  1. قیمت بیمه‌نامه: قیمت بیمه شخص ثالث در بسیاری از شرکت‌های بیمه یکسان است. با این حال با استفاده از بیمیتو، قیمت بیمه شخص ثالث را در بین شرکت‌های مختلف، مشاهده و آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. گاهی نیز بیمیتو بر روی این بیمه‌نامه تخفیف‌هایی ارائه می‌دهد که شما از آن‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.
  2. سطح تعهدات: یکی دیگر از مهم‌ترین موارد در زمان خرید بیمه آنلاین شخص ثالث این است که سطح تعهدات را مطابق با نیاز و خواست خود تعیین کنید. شاید ندانید که تنها با مبلغی در حدود 70 هزار تومان می‌توانید سطح تعهدات بیمه شخص ثالث خود را از 9 میلیون به 15 میلیون تومان افزایش دهید و اگر بخواهید این میزان تا سقف 180 میلیون نیز قابل افزایش است! در بیمیتو امکان انتخاب سطح تعهدات در اختیار بیمه‌گزار قرار داده شده است.
  3. تعداد شعب پرداخت خسارت: در بیمیتو این امکان وجود دارد که ببینید کدام شرکت بیشترین شعب پرداخت خسارت را دارد. وقتی تعداد شعب پرداخت خسارت شرکتی زیاد باشد، بیمه‌گزار می‌تواند با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه، خسارت خود را دریافت کند. در بیمیتو و در زمان خرید اینترنتی بیمه شخص ثالث ایران، آسیا، البرز و هر شرکت دیگری که مد نظر شما است تعداد شعب پرداخت خسارت در این شرکت‌ها نیز به شما نشان داده می‌شود.
  4. رضایت از مبلغ پرداختی و زمان پاسخگویی به شکایات: این دو مورد نیز در بیمیتو قرار داده شده تا بیمه‌گزار با توجه به آن‌ها بهترین بیمه شخص ثالث را که پاسخگوی نیاز وی باشد خریداری کند.

در بیمیتو می‌توانید انواع مختلفی از بیمه‌نامه‌ها اعم از بیمه بدنه، بیمه درمان تکمیلی، بیمه عمر، بیمه مسافرتی و... را بخرید. خرید آنلاین بیمه را با بیمیتو تجربه کنید.