۰ نفر

دومین کنفرانس بین المللی بیمه دریایی داخل یک کشتی در دبی برگزار می‌شود!

۳۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
کد خبر: 382259
دومین کنفرانس بین المللی بیمه دریایی داخل یک کشتی در دبی برگزار می‌شود!

دومین کنفرانس بیمه دریایی روز سه‌شنبه هفته جاری، ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹، در دبی امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، این کنفرانس با حضور"شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم" ولیعهد دبی، در سالن کنفرانس‌های کشتی "کوین الیزابت 2" برگزار خواهد شد.

قرار است در این کنفرانس نمایندگان چندین کشور و فعالان صنعت بیمه و بازرگانان فعال در حوزه حمل و نقل دریایی حضور داشته باشند.

این کنفرانس یکی ازسلسله فعالیت‌های هفته دریایی امارات متحده عربی به شمار می رود.

اولین کنفرانس بین‌المللی بیمه دریایی دبی، ماه نوامبر 2018 میلادی زیر نظر "موسسه امور دریایی دبی" و با حضور 492 فعال حوز بیمه‌ای برگزار شد که در آن کنفرانس 52 فعال و متخصص سخنرانی و اظهار نظر کردند.

در همین راستا "ماجد عبید بن بشیر" رئیس هیات امنای موسسه امور دریایی دبی گفت: با توجه به حوادث چند ماه اخیر در منطقه و خطراتی که منطقه را تهدید می‌کند، اهمیت این کنفرانس چندین برابر شده است.

ازسوی دیگر "محمد الغول" رییس اجرایی شرکت بیمه "ماریتایم سکای" که از فعال ترین شرکت‌های بیمه‌ای دریایی جهان عرب است و برگزار کننده اصلی این کنفرانس به شمار می‌رود، در این باره گفت: حوزه بیمه دریایی فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاران به شمار می‌رود زیرا سال گذشته شرکت‌های اماراتی مبلغ 35 میلیون دلار درآمد از فروش بیمه نامه دریایی بدست آوردند و این مبلغ هر سال افزایش خواهد یافت.

امارات متحده عربی دریک دهه اخیر تلاش های زیادی برای افزایش سطح بیمه دریایی صنعت خود کرده و موفق شده به یکی از 20 کشور اول جهان در این عرصه تبدیل شود.