۰ نفر

تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران

۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۳۰
کد خبر: 358634
تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی از هیچ تلاشی برای تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دریغ نخواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدحسن زدا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران از قشرهای پیشرو و تأثیرگذار در جامعه هستند. آن‌ها علاوه بر به تصویر کشاندن زیبایی‌ها با حضور در میان مردم و درک واقعیت‌های جامعه به خلق اثرهای تأثیرگذار می‌پردازند تا توجه‌ها را جلب کنند به دردها، به این امید که تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران را در شناخت و پیاده‌سازی راه‌حل‌ها کمک کرده باشند.

وی افزود: اما در طول سال‌های حضورم در سازمان تأمین اجتماعی بسیاری از این عزیزان را دیده‌ام که متأسفانه به دلیل بیمه نبودن از امکان بهره مندی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی محروم هستند. این موضوع، دلایل مختلفی دارد که در فرصت‌های بعدی به آن‌ها خواهم پرداخت.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: همه ما از جمله هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران ارجمند به هنگام مواجه شدن با واقعیت‌های ناشی از افزایش سن مانند بیماری و سالخوردگی و همینطور حوادث طبیعی و غیرقابل پیش‌بینی، بیش از هر زمانی به بیمه نیازمندیم. اما چه بهتر این شناخت و احساس نیاز را از زمان جوانی و اوج شکوفایی استعدادهایمان مورد توجه قرار دهیم تا آرامش و آسایش نسبی را برای خود و خانواده‌هایمان رقم بزنیم.

زدا تاکید کرد: در این مسیر، سازمان تأمین اجتماعی از هیچ تلاشی برای تسریع و تسهیل بیمه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران دریغ نخواهد کرد.