۰ نفر

ابراز رضایت و قدردانی استاندار کرمانشاه از عملکرد شرکت‌های بیمه

۲۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۱
کد خبر: 252510
ابراز رضایت و قدردانی استاندار کرمانشاه از عملکرد شرکت‌های بیمه

مدیرعامل بیمه آرمان در برنامه تلویزیونی عملکرد این شرکت در ارتباط با زلزله کرمانشاه را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، علیرضا بیانیان در برنامه زنده " تیتر امشب" شبکه خبر که عملکرد مسئولان را در زلزله کرمانشاه پیگیری می کند، ضمن قدردانی از مسئولان و دست اندرکاران در رسیدگی به امور زیان دیدگان زلزله از جمله استاندار کرمانشاه، گفت: مدیران و کارشناسان بیمه آرمان تا این لحظه بیش از 20 هزار نفر ساعت برای بازدید، تشکیل پرونده و ارزیابی خسارات عظیم این حادثه تلخ تلاش بی وقفه کرده اند.

وی افزود شرکت بیمه آرمان از ابتدای وقوع حادثۀ دلخراش در کنار عزیزان آسیب دیده حضور داشته و با ارسال اقلام مورد نیاز هموطنان در چند نوبت و حضور مدیران ارشد، سعی در انجام وظایف انسانی خود داشته است.

بیانیان با اشاره به وسعت ویرانی ها و وقوع پس لرزه های فراوان و مشکلاتی نظیر عدم امکان شناسایی آدرس ها یا دسترسی سریع به بیمه شدگان بدلیل تغییر آدرس و شماره های تماس که بیشتر متأثر از حجم وسیع تخریب زلزله بود، گفت: این مشکلات امکان پرداخت سریع خسارات را غیر ممکن کرده بود لیکن این شرکت در نهایت دقت و سرعت ممکن نسبت به بازدید و ارزیابی پرونده ها اقدام کرده و تا 25 بهمن از مجموع 11 هزار و 600 پرونده خسارتی ارجاعی از بانک مسکن، نه هزار و 401 پرونده ارزیابی و حواله خسارت صادر و به بیمه گذار اعلام شده است. وی افزود مجموع مبالغ خسارت پرداختی در مراحل مختلف نیز تاکنون 268 میلیارد ریال بوده است.   

بیانیان گفت مبالغ سایر واحدهای خسارت دیده و ارزیابی شده تحت پوشش بیمه آرمان نیز طی حواله های مختلف به بیمه گذار اعلام و تامین اعتبار شده است که در روزهای آینده طی پیامکی به اطلاع کلیه بیمه شدگان عزیز خواهد رسید.

مدیر عامل بیمه آرمان همچنین از اعلام آمادگی این شرکت برای رسیدگی به اعتراض بیمه شدگان در موارد معدود و امکان بررسی مجدد پروندها در کمیته مشترک با بانک مسکن به عنوان بیمه گذار خبر داد و گفت: بیمه آرمان تا جبران کلیه خسارات تحت پوشش در کنار مردم عزیز کرمانشاه است و اطمینان داشته باشندکه ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان رسمی دادگستری و ارزیابان مورد تایید بیمه مرکزی بوده و سیاست مدیریت کلان این شرکت نگاه ارفاقی و دست بالا در ارزیابی و پرداخت خسارت به آسیب دیدگان است.

وی در پایان بار دیگر از حمایت های بیمه مرکزی بویژه دکتر همتی رئیس کل و همچنین استاندار کرمانشاه و سایر مدیران ذیربط قدردانی کرد.

در این برنامه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نیز از عملکرد و فعالیت های شرکت بیمه آرمان در رسیدگی به امور زیاندیدگان زلزله ابراز رضایت و قدردانی کرد.