۰ نفر

خرید آنلاین بیمه مسافرتی/ یک دقیقه‌ای بیمه بخرید!

۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۱
کد خبر: 212140
خرید آنلاین بیمه مسافرتی/ یک دقیقه‌ای بیمه بخرید!

تابه‌حال شده به یک سفر خارج از کشور رفته باشید؟ یا به فکر برنامه‌ریزی برای یک سفر خارجی افتاده باشید؟ قطعاً در ذهن خود تصور کرده‌اید.

سفر به مکان‌های تاریخی مثل یونان و چین، مکان‌های تفریحی مثل سواحل قناری و یا مکان‌های زیارتی مثل کربلا و مکه. این سفرها حتماً از جذابیت‌های زیادی برخوردارند ولی سفرهای خارجی فقط جذابیت نیست! شاید با چالش‌هایی هم همراه باشد؛ بیماری، گم شدن پول نقد، گم شدن بار و چمدان و خیلی چیزهای دیگر می‌تواند سفر خارجی را با نگرانی‌هایی همراه کند. راهکار مقابله با این چالش‌ها بیمه مسافرتی خارج از کشور است.

بیمه مسافرتی خارج از کشور چیست؟

خرید اینترنتی بیمه مسافرتی از بیمیتو

بیمه مسافرتی خارج از کشور در برابر ریسک‌های سفر از بیمه‌گزار پشتیبانی می‌کند. این بیمه برای اخذ ویزا از بعضی سفارت‌خانه‌ها الزامی است. اغلب افراد بیمه مسافرتی می‌خرند برای اینکه هنگام اخذ ویزا به مشکلی برخورد نکنند ولی آیا تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌ایم که ممکن است به خدمات بیمه مسافرتی نیاز پیدا کنیم و باید نسبت به کیفیت ارائه خدمات حساس باشیم؟

لذا باید ویژگی‌های بهترین بیمه مسافرتی خارج از کشور  را بشناسیم و با توجه به این ویژگی‌ها نسبت به خرید بیمه مسافرتی اقدام کنیم. بیمه مسافرتی را می‌توان بر اساس پارامترهایی از جمله رضایت مشتری از پرداخت خسارت، قیمت، تعداد شعب پرداخت خسارت و... رتبه‌بندی کرد.

خرید بیمه مسافرتی/ آنلاین بخریم یا نه؟

خرید آنلاین بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمیتو

یکی از اتفاقاتی که در چند سال اخیر شاهد وقوع آن بوده‌ایم، افزایش خرید آنلاین اقلام و خدمات مختلف است. امروزه به‌راحتی می‌توان اقدام به خرید اینترنتی کالاهایی مثل موبایل، لپ‌تاپ و... کرد. خرید آنلاین بیمه مسافرتی نیز به‌تازگی امکان‌پذیر شده است. خرید آنلاین بیمه مسافرتی این امکان را برای متقاضی فراهم می‌کند که شرایط و قیمت طرح‌های بیمه مسافرتی همه شرکت‌های بیمه را به‌صورت یکجا و در کنار هم ببیند، باهم مقایسه کند و مناسب‌ترین آن را با توجه به ویژگی هرکدام انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کند.

بیمه‌های مسافرتی چه تفاوتی باهم دارند؟

خرید اینترنتی بیمه سفر از بیمیتو

شاید با خودمان بگوییم چه فرقی می‌کند که کدام‌یک از این بیمه‌های مسافرتی را بخریم و همه مثل هم هستند! شاید درصد خیلی زیادی از شرایط انواع بیمه‌های مسافرتی مثل هم باشند ولی بعضی از ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است و همین ویژگی‌های متفاوت خیلی مهم هستند. برای مثال بیمه مسافرتی سامان دارای طرح‌های اقتصادی است؛ این طرح‌ها پوشش‌های کمتری را نسبت به طرح‌های عادی دارد ولی حق بیمه آن حدود یک سوم حق بیمه طرح‌های عادی است.

تا چندی پیش خرید بیمه مسافرتی فقط با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی به نمایندگان بیمه امکان‌پذیر بود؛ ولی در حال حاضر خرید اینترنتی بیمه مسافرتی پاسارگاد، سامان و... میسر شده است و می‌توان به‌صورت آنلاین جزئیات شرایط و قیمت انواع بیمه‌های مسافرتی را مشاهده و اقدام به خرید آنلاین بیمه مسافرتی مورد نظر کرد.

خرید آنلاین بیمه مسافرتی از بیمیتو

خرید آنلاین بیمه مسافرتی خارج از کشور بیمیتو

اپلیکیشن و وب‌سایت بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه و خرید انواع بیمه از جمله بیمه مسافرتی است. اپلیکیشن بیمیتو را می‌توان از کافه بازار، گوگل پلی و اپ استور دانلود کرد. همچنین می‌توان از خدمات بیمیتو از طریق وب‌سایت آن استفاده کرد. با استفاده از بیمیتو می‌توان در هر لحظه از شبانه‌روز و هر جا، طرح‌های شرکت‌های مختلف را مشاهده و اقدام به خرید اینترنتی بیمه مسافرتی کرد.