۰ نفر

ارائه تسهیلات فروش بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران تمدید شد

۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱
کد خبر: 176592
ارائه تسهیلات فروش بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه ایران تمدید شد

بیمه ایران که به مناسبت دهه مبارک فجر ارائه تسهیلات ویژه‌ای را برای متقاضیان و بیمه‌گذاران بیمه‌های آتش‌سوزی در نظر گرفته بود، مهلت استفاده از این تسهیلات را تا پایان بهمن ۹۵ تمدید کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، این شرکت آماده اعمال تسهیلات جدید در صدور بیمه های آتش سوزی است؛ یکی از این تغییرات «افزایش ضریب طرح بیمه‌نامه حامی به ۱۰۰ برابر» و دیگری حذف شدن شرط «داشتن پروانه بهره برداری و مجوز فعالیت» از شروط بیمه گذاران آتش سوزی است.

بنا به اعلام مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه ایران، از جمله تسهیلات دیگر در صدور بیمه نامه های آتش سوزی می توان به اصلاح شرط داوری، امکان اعمال ۲۰ درصد تخفیف در بیمه نامه های غیرصنعتی توسط نمایندگان، اصلاح بیمه نامه طرح مهر، عدم نیاز به صورت ریز و ارزش تفکیکی برای واحدهای مسکونی و اصلاح کلوز سرقت اشاره کرد.

تمدید مهلت تخفیف دهه مبارک فجر تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۵ و عدم نیاز به بازدید اولیه برای موارد مسکونی بجز متقاضیان پوشش سرقت و ترکیدگی لوله و ضایعات برف و باران نیز از دیگر تسهیلات قابل ارائه در بیمه نامه های آتش سوزی تا پایان بهمن ماه جاری است.

این تسهیلات با هدف گسترش فرهنگ بیمه و برخورداری هر چه بیشتر مردم از بیمه نامه های آتش سوزی صورت گرفته است و تمامی شعبه ها و شبکه فروش آمادگی اجرای آن را دارند و تمامی بیمه گذاران در صورت لزوم می توانند با کارشناسان این مدیریت با شماره های تلفن ۸۶۷۱۱۳۲۵ و ۸۶۷۱۱۳۲۷ تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز را کسب کنند.