۰ نفر

پیگیری برای راه اندازی نرم‌ افزار اطلاع‌ رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف ادامه دارد

۱۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۶
کد خبر: 568173

پیگیری برای راه اندازی نرم‌ افزار اطلاع‌ رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف ادامه دارد

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری،در خصوص روند پیشرفت شکل گیری نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات، گفت: سه جلسه مدیریتی و فنی با سازمان اورژانس کشور برگزارو نیازهای تخصصی آنها بررسی شده و امکاناتی که این نرم افزار می تواند انجام دهد، تشریح شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سید حسین میرشفیع"، افزود: همچنین در ادامه شرکت نرم افزاری هم جلسات تخصصی با سازمان اورژانس کشور داشت و به احتمال زیاد برای روز 27 مهر ماه سالجاری هم یک جلسه مشترک برگزار می شود.

"نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادف، قرار است که  با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها و در قالب تفاهم‌نامه انجمن خیرین راه و ترابری و یک شرکت دانش‌بنیان داخلی، راه‌اندازی ‌شود.

وی اذعان داشت که راه اندازی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات برای شرکت‌های بیمه ای منفعت دارد، زیرا اطلاعات سوابق تصادفات به صورت خودکار و دقیق ایجاد می شود.

مدیرعامل انجمن خیرین راه و ترابری، با تاکید بر پیگیری راه اندازی نرم‌افزار اطلاع‌رسانی آنلاین زمان و مکان وقوع تصادفات، گفت: تا رسیدن به نتیجه نهایی ، این موضوع  پیگیری  خواهد شد  اما اینکه راه اندازی آن چه میزان  طول می کشد بستگی به تغییر و تحولات مدیریتی دارد.

وی، اذعان داشت:واقعیت این است که چون اطلاعات سوابق تصادفات به صورت خودکار و دقیق ایجاد می شود، برای بیمه منفعت ایجاد می کند که این منفعت را باید به نحوی با مردمی که در این سیستم کار می کنند به اشتراک گذاشت.