۰ نفر

سندیکای بیمه گران در دریافت مطالبات صنعت بیمه عملکرد خوبی داشته است

۸ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۵۶
کد خبر: 557715

سندیکای بیمه گران در دریافت مطالبات صنعت بیمه عملکرد خوبی داشته است

مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان،گفت که اجرای به موقع مصوبات هر صنفی وظیفه مجریان و ناظرین آن صنف است ودریک سال و نیم گذشته هیچ انتخاباتی به تعویق نیفتاده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، بیست و پنجم شهریور ماه 1400 دوره دو ساله سید محمد کریمی، دبیر کل فعلی سندیکای بیمه گران ایران به اتمام می‌رسد.

انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه‌گران  قرار است که در ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۵ شهریورماه سالجاری در سالن اجتماعات بیمه مرکزی برگزار‌شود.

در این دوره از انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران، سید محمد کریمی دبیرکل فعلی سندیکای بیمه گران ایران، عزیزالله مختاری و رسول ساجدی ثبت نام کرده‌اند.

"رضا کاظمی تکلیمی" گفت: اساسنامه سندیکای بیمه گران ایران به برگزاری به موقع انتخابات تاکید دارد و تمامی اعضای هرصنف، باید از اجرای مقررات دفاع کنند .

وی، افزود: هرصنفی ضوابط خود را دارد و اجرای قوانین وظیفه ناظرین آن صنف  است اگر برخی معتقد به تاخیرافتادن برگزاری انتخابات سندیکا هستند باید ادله و شواهد خود را ارائه کنند زیرا شیوع ویروس کرونا مانعی  برای برگزاری به موقع انتخابات نیست.

مدیرعامل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، با اشاره به عملکرد قابل قبول سندیکای بیمه گران در دوره دوساله اخیر، گفت: دبیرکل فعلی سندیکای بیمه گران با توجه به شرایط سختی که درصنعت بیمه وجود داشته از جمله شیوع ویروس کرونا در دریافت مطالبات صنعت بیمه و رضایت فعالین این صنعت عملکرد خوبی داشته است.