۰ نفر

استقبال مردم بوشهر بیشتر به سمت بیمه نامه‌های اجباری است

۱۸ اسفند ۱۳۹۹، ۱۶:۲۶
کد خبر: 512199

استقبال مردم بوشهر بیشتر به سمت بیمه نامه‌های اجباری است

رییس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان بوشهر، با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه دراین استان به نسبت سایر استان ها پایین است، گفت: استان بوشهر پایتخت انرژی ایران است و در شهر عسلویه فازهای متعدد نفت و گاز و پتروشیمی وجود دارد اما هیچکدام از این قرارداد‌های بیمه‌ای دراستان منعقد نمی‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "مصیب رسولی"، گفت:عدم دانش کافی برخی  از مدیران درخصوص صنعت بیمه و بروز  نرخ شکنی،بازار بیمه را دچار چالش می کند.

رییس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان بوشهر،با بیان اینکه ضریب نفوذ بیمه دراستان بوشهر به نسبت سایر استان ها پایین است، ادامه داد: استان بوشهراز لحاظ ضریب نفوذ بیمه  در رتبه 30 کشوری قراردارد زیرا تمامی قراردادها در دفتر مرکزی شرکت ها و درتهران منعقد می شوند.

وی  گفت: درحال حاضربرخی از شرکت ها به سمت پرتفوی محوری رفته اند و برای مدیران آنها تنها فروش مهم است و کاری به اینکه با چه نرخی و چه ضریب خسارتی به فروش می رود، ندارند.

رییس شعبه شرکت بیمه آرمان در استان بوشهر،با بیان اینکه بیشترین آمار فروش دراستان بوشهر مربوط به بیمه نامه های اجباری است، گفت: در این استان ازبیمه نامه های اختیاری استقبال زیادی نمی شود.