۰ نفر

مدیربازاریابی و مناقصات عنوان کرد؛

وام بیمه، امتیاز تجارت‌نو به مشتریان

۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰
کد خبر: 481472

وام بیمه، امتیاز تجارت‌نو به مشتریان

مدیر بازاریابی و مناقصات شرکت بیمه تجارت‌نو، با اشاره به رقم ۶۰۰۰ میلیارد ریالی فروش سال گذشته شرکت متبوع خود، اظهارداشت: باوجود تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی موجود ،رقم فروش سال گذشته تنها در شش ماهه نخست سالجاری کسب شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سیدمحمدحسین ادیانی"،راز موفقیت هر شرکت بیمه ای را در ارائه خدمات باکیفیت‌تر دانست وگفت: در بیمه تجارت‌نو چندگزینه برای ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت بسیارمطلوب درنظر گرفته شده که بیمه گذار را ترغیب به انعقاد قرارداد با این شرکت بیمه‌ای می‌کند.

وی، با اشاره به گزینه "وام بیمه" که یکی از امتیازات این شرکت بیمه‌ای برای بیمه گذاران خود است، افزود: در رشته های عمر،شخص ثالث، بدنه و آتش سوزی منازل مسکونی به هرفردی تا سقف 5 میلیون تومان وام بدون سود و کارمزد 12 ماهه پرداخت می‌شود که افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید بیمه نامه کنند.

مدیربازاریابی و مناقصات شرکت بیمه تجارت‌نو، از دلایل موفقیت این شرکت در رقابت با شرکت های قدیمی‌تر را ارائه خدمات الکترونیکی اعلام و اظهارداشت: ارائه خدمات و پرداخت خسارت به صورت الکترونیکی روند کار را برای مشتریان بسیارآسان کرده که این موضوع از اهمیت بالایی برای بیمه گذاران برخوردار است.

ادیانی، چابکی شرکت های نو پا را از امتیازهای آنها برشمرد وگفت: شرکت های قدیمی‌تر به دلیل برخورداری از نیروی انسانی زیاد، با بروکراسی پیچیده ای روبرو هستند،اماهرچقدر حجم پرسنل کمتر و خدمات به صورت دیجیتالی و نوین باشد، رضایت مشتری بیشتر خواهد شد.

 وی،شرکت بیمه تجارت‌نو را مجموعه ای با مدیران جوان و ریسک پذیری بالا برشمردکه این مدیران از انگیزه بیشتری برخوردارهستند.

مدیربازاریابی و مناقصات تجارت‌نو درپاسخ به اینکه آیا فروش ناچیز برخی از شرکت ها ناشی از ضعف در ارائه خدمات به مشتریان است؟ گفت: فروش ناچیز شرکت ها دلایل زیادی داردکه یکی از دلایل آن، سطح پایین خدمات ارائه شده است.

ادیانی ادامه داد: شرکت بیمه تجارت‌نو با دارا بودن رتبه یک توانگری مالی که هرساله از سوی بیمه مرکزی اعلام می شود، خسارت ها را به موقع پرداخت می کند که در رضایت مشتریان و بدست آوردن پرتفوی بیشتر تاثیرگذار است.

وی،بیان کردکه برای ارائه محصولات جدید مطابق با نیاز جامعه می‌توان کارهای بسیاری انجام داد و شرکت بیمه تجارت‌نو هم به همین منظور تیمی را مستقر کرده تا بیمه نامه‌های جدید براساس نیاز روز جامعه پایه ریزی شود اما درعین حال به دلیل عدم آشنایی کافی مردم با ظرفیت های بیمه‌ای ، برای ارائه محصولات جدید بیمه ای هنوز زود است.