۰ نفر

نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو در جشنواره فروش درخشیدند

۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵
کد خبر: 472272
نمایندگان شرکت بیمه تجارت‌نو در جشنواره فروش درخشیدند

معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو اعلام کرد: نمایندگان این شرکت در حدود ۲.۵ میلیارد ریال از جوایز زمستانه تجارت‌نو را از آن خود کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "ابوطالب قره چماقلو"درخصوص این جشنواره که از زمستان سال گذشته تا بهار سالجاری ادامه داشت، گفت: این امکان،یک مسابقه رشد بود که موجب تلاش بیشتر نمایندگان برای تحقق این مهم شد.

وی، بالابردن انگیزه برای رونق بیشتر کسب و کار در بین نمایندگان شرکت بیمه تجارت نو را ازمهمترین اهداف جشنواره زمستانه ذکر کرد و افزود: جشنواره مذکور بر پایه سه محور شکل گرفت که محور اصلی آن کسب حد نصاب رشد در فروش بیمه نامه و مولفه های دوم و سوم، حجم حق بیمه تولیدی و نسبت وصول در رشته های آتش سوزی و بیمه نامه بدنه اتومبیل بود.

معاون توسعه بازار وشبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو تصریح کرد: نمایندگان بالغ بر 150 درصد بودجه در نظر گرفته شده برای رشته بیمه نامه آتش سوزی را محقق کردندکه عملکرد آنها در این حوزه بسیار عالی بود.

قره چماقلو، با بیان اینکه برای رشته بیمه بدنه اتومبیل نیز 65 درصد بودجه محقق شد، ادامه داد: نمایندگان در رشته آتش سوزی بالغ بر95 درصد جوایز و در رشته بیمه نامه بدنه اتومبیل بالغ بر 30 درصد جوایز را از آن خود کردند.

وی توضیح داد: درجشنواره زمستانه حداقل 5 میلیارد ریال جایزه برای شبکه فروش درنظرگرفته شدکه نمایندگان درحدود 2.5 میلیارد ریال از جوایز را از آن خودکردندکه بالغ بر 35 درصد از تعداد نمایندگان فروش از برندگان این جشنواره بودند.

معاون توسعه بازار وشبکه فروش شرکت بیمه تجارت‌نو، دستاورد های این جشنواره برای شرکت را علاوه بر رشد عملکرد و ایجاد انگیزه دربین نمایندگان، جذب پرتفوی قابل قبول و سود دهی مناسب برشمرد و افزود که اثر آن در حساب های مالی شرکت دیده خواهد شد.

قره چماقلو با تاکید بر اینکه، این رقابت در شبکه فروش انگیزه ای ایجاد کرد که منجر به رشد درآمد بیشتر نمایندگان و بهبود اقتصاد شبکه شد،گفت: رقم فروش در طول جشنواره بالاتر از دو برابر زمان عادی بود.

وی، ادامه داد: هرچند میزان فروش 65 درصد نمایندگان شرکت رشد داشت، اما 35 درصد توانستند جایزه دریافت کنند چرا که 30 درصد نمایندگان در مولفه های دوم و سوم به حد نصاب نرسیدند.

قره چماقلو،اظهار امیدواری کردکه درجشنواره های آتی شرکت شاهد برنده شدن تمامی آنها باشیم.

معاون توسعه بازار و شبکه فروش شرکت بیمه تجارت نو، تاکید کرد: طراحی این جشنواره به گونه ای بود که درصورت تحقق هدف‌گذاری های تعیین شده،تمامی نمایندگان می‌توانستند برنده شوند و محدودیتی برای تعداد و مبلغ جوایز وجود نداشت.