۰ نفر

بیشترین اقبال مردم انزلی به خرید بیمه‌نامه‌های تکمیل درمان وآتش‌سوزی است

۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱
کد خبر: 464026

بیشترین اقبال مردم انزلی به خرید بیمه‌نامه‌های تکمیل درمان وآتش‌سوزی است

رئیس شعبه شرکت بیمه امید درشهرستان انزلی بیان کرد: رقابت ناسالم مابین شرکت‌های بیمه‌ای برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار و افزایش پرتفوی، قیمت کاذبی را در بازار ایجاد می‌کند که در نهایت خود صنعت بیمه را متضرر می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "سعید میره جینی"، گفت: یکی از مهمترین چالش های صنعت بیمه آشنایی  اندک  با بیمه است، اشخاص بیمه را تنها با بیمه نامه شخص ثالث می شناسند که این عدم آشنایی منجر به متضرر شدن شرکت های بیمه ای می شود.

وی،افزود:خدمات شرکت های بیمه ای چندان قابل لمس نیست وافراد به بیمه نامه به عنوان یک هزینه اضافی نگاه می کنند در حالیکه شرکت های بیمه ای با ارایه خدمات گسترده،طیف وسیعی از ریسک ها را که با جان و مال مردم در ارتباط است پوشش می دهند.

میره جینی، رقابت ناسالم مابین برخی شرکت های بیمه ای را از چالش های صنعت بیمه در استان گیلان برشمرد و گفت: برخی از شرکت های بیمه ای به دلیل بدست آوردن سهم بیشتری از بازار و افزایش پرتفوی، قیمت های کاذب ارائه می دهندکه ضرر و زیان آن در نهایت به خود صنعت بیمه وارد می شود.

رئیس شعبه شرکت بیمه امید در شهرستان انزلی، اظهارکرد: شرکت های بیمه ای سرزمین اصلی با ورود به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بازار بیمه ای را برای شرکت های ویژه این مناطق خراب می کنند که این موضوع بایدکنترل شود.

میره جینی تاکید کردکه بیشترین اقبال در این منطقه به سمت بیمه نامه های تکمیل درمان و بعد از آن بیمه نامه های آتش سوزی است ولی در زمینه بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری جذابیت زیادی ایجاد نشده است.