۰ نفر

بیمه تعاون سهم از بازار را به قیمت زیان نمی‌خواهد

۱۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۴
کد خبر: 456692
بیمه تعاون سهم از بازار را به قیمت زیان نمی‌خواهد

مدیرعامل شرکت بیمه تعاون اظهارکرد که سهم شرکت متبوع وی در سه سال گذشته از سه دهم درصد از بازار بیمه کشور به نزدیک یک درصد رسیده و افزایش سهم از بازار به صورت تدریجی در این شرکت بیمه‌ای اتفاق افتاده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "یونس مظلومی"، با تاکید بر دقت و اهمیت سرمایه گذاری صحیح حق بیمه، گفت: شرکت بیمه تعاون دربخش هایی از بازار سرمایه که ریسک کمتر وسودآوری خوبی دارد وارد شده  و در سه ماهه گذشته رقمی در حدود سرمایه این شرکت که 150 میلیارد تومان است، سود کسب کرده است.

وی، درخصوص سپرده ضمانت‌نامه بیمه تعاون که نزد یکی از بانک ها مسدود است، بیان کرد: این ضمانت نامه ها مربوط به قرارداد سال 93 بیمه تعاون با گمرک ایران و بیمه نامه هایی است که صادر شده بود.

 مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، افزود: تعهدات بیمه نامه های صادره مذکور انجام وتسویه شده  اگرچه موضوع از نظر مدیران گمرک حل شده  اما به دلیل سیستم و نظام گمرک تا به این لحظه موفق به آزاد شدن ضمانت نامه ها به صورت مکتوب از گمرک نشده ایم.

مظلومی، با بیان اینکه "بیمه تعاون در سه سال گذشته هر سال در حدود 60تا70 درصد رشد در سهم بازار داشته است"، بیان کرد: بیمه تعاون با توجه به مدت عمر آن، سهم منطقی از بازار بیمه کشور را دارد، سهم از بازار را به قیمت زیان نمی خواهیم بنابراین حساب شده و منطقی جلو می رویم.