در بورس امروز معامله‌گرها ۴۶۰میلیارد تومان سهام دی خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و ۷.۵درصد از کل سهام شاروم معامله شد.

اقتصاد آنلاین – سارینا امامی؛ روز جاری در مجموع حدود ۶هزار و ۷۷۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «دی»، «خودرو»، «شپنا»، «فولاد» و «شبندر» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در آخرین روز معاملاتی هفته معادل ۴۶۰میلیارد تومان سهام بانک دی دست به دست شد، ایران خودرو پس از معاملاتی به ارزش ۳۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام کاشی و سرامیک سینا (کساوه) پس از بازگشایی ۱۰درصد و سهام رادیاتور ایران چهار درصد رشد قیمت را تجربه کرد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که هزار و ۱۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۹۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۷.۵درصد از کل سهام پتروشیمی ارومیه (شاروم) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۴ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۵ نماد نخست اختصاص داشت.

4_5841443955383732462

4_5841443955383732463