۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

تنها یک ساعت کافی بود تا شاروم از صف فروش به صف خرید برسد/ ویژه سهامداران شاروم(۱۴آبان)

۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۳۶
کد خبر: 478980
تنها یک ساعت کافی بود تا شاروم از صف فروش به صف خرید برسد/ ویژه سهامداران شاروم(۱۴آبان)

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد حدود یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. شاروم که در ابتدا صف فروش بود پس از دقایقی معامله متعادل، به صف خرید نشست.

برای اطلاع از آخرین اخبار شاروم اینجا کلیک کنید.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پتروشیمی ارومیه با رشد حدود یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت پتروشیمی ارومیه در آخرین معاملات خود، عدد 21518ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی 52میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 20681ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شاروم» به رقم 108میلیارد تومان رسید. همچنین 98درصد از سهام شرکت پتروشیمی ارومیه را حقیقی‌ها و دو درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 36میلیون برگه سهم (70درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 15میلیون سهم (30درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

پتروشیمی ارومیه با بازار امروز همسو شد و با افزایش قیمت مواجه شد؛ همانطور که گروه شیمیایی امروز سبز پوش شد. شاروم که در ابتدا صف فروش بود پس از دقایقی معامله متعادل، به صف خرید نشست.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

شاروم 14آبان