۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

توقف خودرو در ترافیک فروش/ سهام ایران‌خودرو در سراشیبی افتاد

۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۶:۲۸
کد خبر: 478979
توقف خودرو در ترافیک فروش/ سهام ایران‌خودرو در سراشیبی افتاد

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. این نماد در ابتدا متعادل معامله شد اما معاملاتش را با صف فروش به پایان برد.

برای اطلاع از آخرین اخبار نماد خودرو اینجا کلیک کنید.

اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت ایران خودرو با افت چهار درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

سهام شرکت ایران خودرو در آخرین معاملات خود، عدد 3250ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی 988میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 3280ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «خودرو» به رقم 323میلیارد تومان رسید. همچنین 99درصد از سهام شرکت ایران خودرو را حقیقی‌ها و یک درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 45میلیون برگه سهم (95درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 942میلیون سهم (5درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است درروزی که بازار مثبت شد سهام ایران خودرو مانند اکثر هم گروهی‌هایش با کاهش قیمت مواجه شد.بیشترین تاثیر منفی در شاخص از آن این شرکت بود. این نماد در ابتدا متعادل معامله شد اما معاملاتش را با صف فروش به پایان برد.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید.

خودرو14ابان