۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

سهامداران ایران خودرو توجه کنند/ ورود دوباره «خودرو» به مسیر صعود

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۰۵
کد خبر: 475742
سهامداران ایران خودرو توجه کنند/ ورود دوباره «خودرو» به مسیر صعود

نماد «خودرو» در آخرین روز معاملاتی هفته با جابجایی دو میلیارد و ۵۰۰میلیون برگه سهم و ثبت قیمت پایانی ۳,۳۲۰ریال، رشدی ۳.۸درصدی را تجربه کرد.

 اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ سهام شرکت ایران خودرو که چهار روز معاملاتی اخیر را با اصلاحی ۲۱درصدی گذرانده بود، در پایان آخرین روز معاملاتی هفته با رشدی ۳.۸درصدی، قیمت پایانی ۳,۳۲۰ریال را ثبت کرد و دوباره در مدار صعود قرار گرفت. 

ارزش معاملات سهام شرکت ایران خودرو در پایان معاملات بورس امروز، ۸۳۰میلیارد تومان ثبت شد. حجم معاملات نماد خودرو به رقم دو میلیارد و ۵۰۰میلیون رسید که این عدد بیش از ۲.۵برابر میانگین حجم ماه این نماد است. از این تعداد، حدود دو میلیارد و ۳۶۰میلیون برگه سهم معادل ۹۵درصد را حقیقی‌ها و ۱۴۰میلیون برگه سهم معادل پنج درصد را کدهای حقوقی خریدند. در سویی دیگر اشخاص حقیقی فروشنده ۹۷درصد از سهام ایران خودرو بودند و حقوقی‌ها سه درصد این سهام را فروختند.  

نماد «خودرو» در معاملات امروز چندین بار تا آستانه تشکیل صف خرید پیش رفت اما این صف پایدار نبود و قیمت این نماد در آخرین معاملات امروز ۳,۲۶۰ریال ثبت شد که این عدد نسبت به روز گذشته ۱.۹درصد افزایش یافته است.

خودرو