۰ نفر

رئیس مجلس در تشریح نشست غیرعلنی با حضور وزیر صمت:

کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت

۳۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۶
کد خبر: 475690
کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات مجلس با وزرای اقتصادی کابینه و نشست غیرعلنی امروز با وزیر صمت، گفت: تصمیمات جدیدی در حوزه قیمت‌گذاری، تأمین و توزیع کالا صورت گرفت و اطمینان داریم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس ادامه خواهد یافت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی صبح امروز (چهارشنبه، ۳۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی که از ساعت ۸ و ۱۵ آغاز شده بود، گفت: در این نشست درباره مسائل اقتصادی با اولویت وزارت صمت، در حوزه قیمت ها، تأمین و توزیع کالا و روش های آن و مسائل مربوط به فولاد و شرکت های فولادی با هماهنگی وزارت صنایع بحث و بررسی صورت گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد که توضیحات آن در فرصت مناسب ارائه می شود، عنوان کرد: تأمین کالا و تهاتر در این حوزه، همچنین اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز از اولویت هایی بود که تصمیم گیری های جدیدی برای آنها گرفته شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می رسانیم.