۰ نفر

اقتصاد‌آنلاین گزارش می‌دهد؛

ساز مخالف پلیمر آریا در آخرین معاملات بورس امروز

۲۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۳
کد خبر: 475511
ساز مخالف پلیمر آریا در آخرین معاملات بورس امروز

در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت یک درصدی مواجه شد و با جمع آوری صف فروش در دقایق آغازین معاملات به صورت متعادل خرید و فروش شد.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار آریا ساسول اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات امروز فرابورس سهام شرکت پلیمر آریا ساسول با افت یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پربیننده قرار گرفت. همچنین «آریا» طی پنج روز کاری اخیر رشد ۲۳,۸۹۲ریالی را ثبت کرده است.

آریا که دیروز معاملاتش را با صف فروش پایان داده بود در ابتدای بازار امروز با جمع آوری صف فروشش آخرین معاملاتش را برخلاف بازار با افزایش قیمت به ثبت رساند.

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معاملات خود، عدد ۱۶۴,۳۰۰ ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۲.۳درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۶میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۵۸,۹۱۹ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «آریا» به رقم ۹۸میلیارد تومان رسید. همچنین ۸۵درصد از سهام شرکت پلیمر آریا ساسول را حقیقی‌ها و ۱۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، پنج میلیون برگه سهم (۹۰درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد ۶۶۲هزار سهم (۱۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای دیدن تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

آریا 29 مهر