۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

معاملات «های وب» بازهم ابطال شد

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۴۸
کد خبر: 474275
معاملات «های وب» بازهم ابطال شد

شرکت داده‌ گستر عصر نوین (های وب) از سال ۱۳۸۲ به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده فعالیت خود را آغاز کره است. این شرکت همچنین در بازار سهام حضور داشته و با نماد «های وب» شناخته می‌شود.

اقتصادآنلاینسارا محسنی؛ در حالی که معاملات داده گستر عصر نوین در روز گذشته پس از بازگشایی، ابطال شده بود، در روز جاری نیز باوجود بازگشایی همراه با رشد ۵ درصدی، معاملات آن توسط ناظر بازار ابطال شد. باوجود ابطال معاملات، به وضعیت سهام شرکت داده گستر عصر نوین در این گزارش پرداخته می‌شود. (این نماد در شهریورماه سال جاری به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف تعلیق شده بود)

«های وب» برای معاملات امروز خود، قیمت ۳هزار و ۱۰۰ تومان و رشد ۵ درصدی را ثبت کرده بود. همچنین صف خرید ۱۱ میلیون سهمی در قیمت ۳هزار و ۱۰۰ تومان برای «های وب» در روز جاری تشکیل شد. 

حقیقی‌های «های وب» در معاملات امروز، ۱۹ میلیون سهم (۷۱ درصد) را خریداری کردند و ۱۵ میلیون سهم (۵۶ درصد) را به فروش رساندند. اشخاص حقوقی نیز، خریدار ۷ میلیون سهم (۲۸ درصد) و فروشنده ۱۱ میلیون سهم (۴۳ درصد) بودند. 

تعداد چهار هزار معامله در حجم ۲۷ میلیون سهم برای معاملات شرکت داده گستر عصر نوین ثبت شده بود، اما این معاملات توسط ناظر بازار ابطال شد.