۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

صف خرید «غنوش» در ساعات ابتدایی معاملات/ حقیقی‌ها در پایان معاملات، فروشنده بودند

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰
کد خبر: 474231
صف خرید «غنوش» در ساعات ابتدایی معاملات/ حقیقی‌ها در پایان معاملات، فروشنده بودند

شرکت نوش مازندران (سهامی عام) به عنوان تولیدکننده کنسانتره مرکبات و آبمیوه و پوره میوه‌جات فعالیت می‌کند و در اسفندماه ۱۳۷۴ به عضویت سازمان بورس و اوراق بهادار در تهران درآمده است.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ شرکت نوش مازندران که با نماد «غنوش» در بازار سهام شناخته می‌شود، در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر قرار داشته و در بازار دوم فرابورس مورد معامله قرار می‌گیرد. 

«غنوش» به دنبال ریزش بازار سهام در روز جاری و مانند بسیاری از نمادهای دیگر، با افت معاملات خود را به پایان رساند و افت ۵ درصدی را برای سهامداران خود به دنبال داشت. 

معاملات امروز شرکت نوش مازندران در قیمت ۷هزار و ۲۰۰ تومان به پایان رسید. در ساعات ابتدایی معاملات روز جاری، بیشترین تقاضا در صفوف خرید «غنوش» و دو نماد دیگر وجود داشت. اما «غنوش»، معاملات خود را با صف فروش نزدیک به ۹ میلیون سهمی در محدوده قیمتی ۷هزار و ۲۰۰ تومان به پایان رساند. 

شرکت نوش مازندران از ابتدای سال جاری تا مردادماه، با بازدهی مثبت برای سهامداران خود به همراه بوده و در زمان اشاره‌شده از محدوده قیمتی هزار تومان به ۱۰هزار تومان رسیده و درواقع در مدت زمان اشاره‌شده، بازدهی ۸۰۹ درصدی را ثبت کرده است. اما از ابتدای مردادماه تاکنون، با افت قیمت و بازدهی منفی همراه بوده، به نحوی که تعداد روزهای مثبت آن در سه ماه اخیر تنها ۱۹ روز بوده و تعداد روزهای منفی، ۳۹ روز بوده است. 

حقیقی‌های «غنوش»، ۴۴هزار سهم را به فروش رساندند و ۴۴ هزار سهم را خریداری کردند. اشخاص حقوقی شرکت نوش مازندران، خرید و فروشی در روز جاری نداشتند. تعداد معاملات «غنوش»، ۱۱۵ معامله در تعداد ۴۴ هزار سهم بوده است.