خالص سفارشات فروش سهام از رقم سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات بیش از سایرین بود و همچنین سهام توسعه بین المللی پدیده شاندیز ۳۰۴میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاینسارینا امامی، در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۸۷۶میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۵۳۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۶۵۰میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «گشان»، «حکشتی» و «وملی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام توسعه بین المللی پدیده شاندیز ۳۰۴میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وآیند»، «شپنا» و «دی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۱۷۳میلیارد تومان (۶۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۲۱میلیارد تومان (۵۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۶۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) به ۸/۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۳۷میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۰۴میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فرآورده های نفتی» با تقاضای خرید ۲۴۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۱ درصد از پنج هزار و ۴۰۵میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۴۷ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۸۰میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.07.22

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.07.22