۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

صف فروش ۵میلیون سهمی «کگل» در روز جاری/ «کگل» منفی معامله شد

۲۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۴
کد خبر: 473691
صف فروش ۵میلیون سهمی «کگل» در روز جاری/ «کگل» منفی معامله شد

زمینه فعالیت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن فلزی و غیر فلزی و... بوده و با نماد «کگل»، در بازار سهام مورد معامله قرار می‌گیرد.

اقتصادآنلاین سارا محسنی؛ «کگل» از جمله نمادهایی است که در گروه استخراج کانه‌های فلزی و بازار اول بورس (تابلوی اصلی) مورد معامله قرار می‌گیرد و مانند دیگر نمادهای این گروه و سایر نمادهای بازار سهام، امروز به صورت منفی معامله شد. 

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، معاملات امروز خود را با افت حدود ۵ درصدی به پایان رساند و در محدوده قیمتی ۲۱۰۰ تومان قرار گرفت. «کگل»، سه هزار معامله را در حجم ۱۰ میلیون سهمی رقم زد.

در معاملات امروز شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، اشخاص حقیقی ۷ میلیون سهم «کگل» را (۷۲ درصد) خریداری کردند و ۸ میلیون سهم را (۷۴ درصد) به فروش رساندند. اشخاص حقوقی نیز، دو میلیون سهم را خریداری کرده و دو میلیون سهم را فروختند. 

«کگل» در پایان معاملات روز جاری با صف فروش نزدیک به ۵ میلیون سهمی در قیمت ۲۱۰۰ تومان روبه‌رو شد. تعداد روزهای معاملاتی مثبت و منفی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سه ماه گذشته، تقریبا با یکدیگر برابری می‌کند و روزهایی که منفی معامله شده، تنها سه روز بیشتر از روزهای مثبت آن بوده است. 

آخرین روز معاملاتی نماد «کگل»، ۲۵ اسفندماه سال گذشته بوده و به صورت مثبت و در قیمت ۹۵۰ تومان معامله شده است. شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از آخرین روز معاملاتی سال گذشته تاکنون، بازدهی ۱۲۱ درصدی را به همراه داشته است.