امروز معامله‌گرها ۴۹۰میلیارد تومان سهام بانک صادرات خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری تعلق داشت و ۱۰درصد از کل سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین معامله شد.

اقتصاد آنلاین - سهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود ۹هزارمیلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وبصادر»، «فولاد»، «دی»، «فملی» و «وتجارت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۴۹۰میلیارد تومان سهام بانک صادرات دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۴۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک دی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

لازم به ذکر است معاملات سهام پتروشیمی تهران (شتران) پس از بازگشایی ابطال شد. ناظر بازار دلیل آن را بازگشایی بدون لحاظ نمودن قیمت تعدیلی با توجه به افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت تهران، اعلام کرد و بنابراین معاملات مورد تایید قرار نگرفت.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» تعلق داشت به طوری که هزار و ۶۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات  هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «محصولات شیمیایی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱۰.۵ درصد از کل سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین (ثقزوی) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۵سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۸نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس امروز