۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد:

رشد ١٢درصدی «کرمان» در چهار روز/ حقوقی‌ها تمایلی به «کرمان» نشان ندادند

۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶
کد خبر: 472500
رشد ١٢درصدی «کرمان» در چهار روز/ حقوقی‌ها تمایلی به «کرمان» نشان ندادند

سهام سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان در روز جاری پنج درصد افزایش قیمت داشت و توانست در چهار روز معاملاتی اخیر ١٢درصد بازدهی برای سهامداران خود ثبت کند.

اقتصادآنلاین - سیده زهرا محمودی؛ سهام سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با نماد «کرمان» امروز جز پربیننده‌ترین نمادهای فرابورس قرار گرفت. قیمت پایانی این نماد در روز جاری هفت هزار و ۵٨۶تومان بود که رشدی پنج درصدی نسبت به روز گذشته داشته است. 

ارزش معاملات این سهم امروز به ١٠۵میلیارد ریال رسید. لازم به ذکر است امروز ٧٨٠معامله برای «کرمان» انجام شد و در این معاملات یک میلیون و ٣٨٧هزار و یقه سهام سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان بین سهامداران جابه جا شد.

میانگین حجم معاملات «کرمان» در ماه چهارمیلیون است که حجم معاملات امروز نسبت به میانگین حجم در ماه کاهش داشته است.

گفتنی است از ابتدای ماه این نماد روزهای منفی را سپری کرد ولی امروز برای چهارمین روز معاملاتی متوالی مثبت شد. «کرمان» در این چهار روز ١٢درصد بازدهی مثبت داشته است.

در خصوص خرید و فروش «کرمان» باید گفت، این سهم با استقبال حقیقی‌ها مواجه شد و یک میلیون از معاملات خرید؟ ٩۶درصد) متعلق به حقیقی‌ها بود. حقوقی‌ها نیز ۵٠هزار سهم خریدند. در قسمت فروش نیز حقیقی‌ها یک میلیون سهم (٨٧درصد) و حقوقی‌ها هم ١٨١هزار سهم (١٣درصد) فروختند.

کرمان