۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد:

رشد یازده درصدی «پترول» در سه روز معاملاتی/ امروز سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پنج درصد بازدهی مثبت ثبت کرد

۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۷
کد خبر: 471449
رشد یازده درصدی «پترول» در سه روز معاملاتی/ امروز سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پنج درصد بازدهی مثبت ثبت کرد

امروز سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پنج درصد بازدهی مثبت داشت و در سه روز معاملاتی اخیر نیز 11درصد رشد داشت.

اقتصادآنلاین - سیده زهرا محمودی؛ سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با نماد «پترول» در گروه محصولات شیمیایی،  در بازار سهام معامله می‌شود و امروز (دوازدهم مهر ماه) یکی از پربیننده‌ترین نمادهای بورسی بود. این سهم در دقایق پایانی معاملات امروز با قیمت هزار و ٨۵۶تومان به کار خود پایان داد و نسبت به دیروز پنج درصد رشد کرد.

امروز سومین روز متوالی  بود که «پترول» بازدهی مثبت برای سهامداران خود ثبت کرد و در این سه روز از هزار و ۶٧۴تومان به هزار و ٨۵۶تومان رسید و یازده درصد رشد داشت.

امروز دو هزار و ٩۶۴معامله در نماد «پترول» انجام شد و در این معاملات ١٧میلیون ورقه سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان بین سهامداران جابه جا شد. در حالیکه میانگین حجم معاملات این سهم در ماه ١٠٣میلیون است، حجم معاملات امروز ١٧میلیون بود که کاهش چشم‌گیری نسبت به میانگین حجم ماه داشته است.

در خرید و فروش معاملات امروز این نماد، حقیقی‌ها ١٧میلیون سهم (٩٩درصد) خریدند و ١۵میلیون سهم (٨۶درصد) فروختند. حقوقی‌ها نیز ١٠٠هزار سهم خریدند و تنها یک درصد معاملات خرید را تشکیل دادند. آ‌ن‌ها همچنین دومیلیون سهم (١۴درصد) فروختند.