امروز معامله‌گرها ۸۸۵ میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و سه درصد از کل سهام صنایع ‌جوشکاب ‌یزد معامله شد.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۳ هزار و ۶۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «وبملت»، «شپنا» و «خودرو» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز هفته معادل ۸۸۵ میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ پس از معاملاتی به ارزش ۸۳۰ میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک ملت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۶۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "محصولات شیمیایی" با معاملات هزار و ۶۴۰ میلیارد تومانی دوم شد و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز سه درصد از کل سهام صنایع ‌جوشکاب ‌یزد (بکاب) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۴۳ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۸ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۴ نماد نخست اختصاص داشت.

رتبه_بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.07.01

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

ارزش معاملات سهام 99.07.01طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی