خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۹ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و همچنین سهام گروه صنعتی ملی ۴۴۰ میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده؛ در ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۶۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۰ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش که در سیستم معاملات ثبت شده به ۹ هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «فولاد» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۴۴۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ثامید» و «ولپارس» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۱ میلیارد تومان (۸۲ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار و ۵۳۰ میلیارد تومان (۳۳ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۰ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (وملی) به ۳.۲ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "فلزات اساسی" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر هیچ گروهی با تقاضای خرید همراه نبوده است.

این جدول حدود ۳۲ درصد از ۱۱ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران

صف‌ فروش ۱۰هزار میلیاردی بورس تهران