امروز معامله‌گرها ۵۳۰ میلیارد تومان سهام بانک پارسیان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۴.۵ درصد از کل سهام گلوکوزان ‌معامله شد.

اقتصاد آنلاین – امیر مهدی زاده؛ روز جاری در مجموع حدود ۱۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «وپارس»، «وبملت»، «وآیند»، «فملی» و «آریان» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در چهارمین روز هفته معادل ۵۳۰ میلیارد تومان سهام بانک پارسیان دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک آینده نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

شایان ذکر است سهام ایران خودرو (خودرو) پس از بازگشایی ۳.۸ درصد رشد قیمت را تجربه کرد و همچنین بعد از مدت‌ها ۲۵۰ میلیون برگه سهم سرمایه‌گذاری پارس آریان (#آریان) به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان معامله شد و بدین ترتیب ابهت صف‌های فروش ریخته شد.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "خودرو و ساخت قطعات" با معاملات هزار و ۷۸۰ میلیارد تومانی دوم شد و "محصولات شیمیایی" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۴.۵ درصد از کل سهام گلوکوزان (غگل) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۰ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۲۲ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۷ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 99.6.25

رتبه_بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-99.6.25