خالص سفارشات فروش سهام رقم ۶۶۰ میلیارد تومان شد، بیشترین سفارشات فروش برای صنعت کوچک دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش به ثبت رسید و سهام گروه صنعتی ملی ۴۲۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

اقتصادآنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۱۰:۰۰ جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶۷۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «آریان» و حق تقدم «وگردش» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی ۴۲۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «فملی»، «ثبهساز» و «شبندر» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۷۹۰ میلیارد تومان (۶۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان (۵۵ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۶ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵۷ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف کشاورزی و دامپروری ملارد شیر (زملارد) به ۹.۶ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"دباغی، پرداخت چرم و ساخت انواع پاپوش" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۴۱۷ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "سرمایه‌گذاری‌ها" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۱۵ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "فلزات اساسی" با تقاضای خرید ۷۲۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۳ درصد از ۶ هزار میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۱۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۹ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۲۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.6.10