افراد حقیقی تا ظهر امروز هزار میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به سهام بانک آینده بود.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ حقوقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود هزار میلیارد تومان بیشتر از افراد حقیقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص فروش حقیقی‌ها به ۶.۶ درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در گروه "فلزات اساسی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات سه گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری"، "چندرشته‌ای صنعتی" و "محصولات شیمیایی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «وپارس»، «شبندر» و «فخوز» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وآیند»، «وتجارت» و «وغدیر» معطوف بود.

در ترکیب سهامداری بانک پارسیان مبلغ ۶۵ میلیارد تومان ورود پول حقیقی اتفاق افتاد و از سوی دیگر مازاد خرید سهام بانک آینده توسط کدهای حقوقی به ۱۱۱ میلیارد تومان رسید.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۴۴ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۵۰ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۹۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم نزدیک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت سهام 6.1

مالکیت-صنایع-6.1