خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات فروش برای صنعت بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به ثبت رسید و ارزش صف فروش سهام بانک آینده ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، در ساعت ۹:۴۰ جمع صف‌های خرید به حدود یک هزار و ۵۹۰ میلیارد تومان رسید و ارزش کل صف‌های فروش هفت هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶ هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «ونیکی»، «ثبهساز» و «غزر» به چشم می‌خورد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «وآیند»، «وگردشح» و «دی» در نوبت انتظار است به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۶۰۴ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع یک هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان (۸۰ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۹ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط" محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۱۴۵ میلیارد تومان است. از سویی دیگر گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با فشار فروش دو هزار و ۳۵۰ میلیارد تومانی همراه است و و پس از آن گروه "خودرو و ساخت قطعات" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن یک هزار و ۱۴۰ میلیارد تومان می‌شود.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۳۵۱ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 5.29