افراد حقیقی تا ظهر امروز ۵۰۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین بود.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ حقوقی‌ها تا ساعت ۱۲:۰۰ حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقیقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقوقی‌ها به سه درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "سیمان"، "ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی" و "مواد و محصولات دارویی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "خودرو و ساخت قطعات"، "مخابرات" و "محصولات غذایی و آشامیدنی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «سیتا»، «ارفع» و «بترانس» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «تاپیکو»، «غگل» و «وتجارت» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۹۳ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۱۷ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۸۵۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم یک هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت سهام 5.27

مالکیت-صنایع-5.27