امروز معامله‌گرها ۸۸۰میلیارد تومان سهام مخابرات ایران خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری تعلق داشت و ۲.۲درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری خوارزمی معامله شد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، روز جاری در مجموع حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «اخابر»، «وپارس»، «فولاد»، «دی» و «وخارزم» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در سومین روز کاری هفته معادل ۸۸۴ میلیارد تومان سهام مخابرات ایران دست به دست شد، بانک پارسیان در رده دوم قرار گرفت؛ سهام فولاد مبارکه اصفهان نیز به جایگاه سوم رسید.

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-5.21

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" تعلق داشت به طوری که دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "فلزات اساسی" با معاملات یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی دوم شد و "مخابرات" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۲ درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری خوارزمی (وخارزم) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۷ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۳۱ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۱ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 5.21