خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۸۷۰ میلیارد تومان عبور کرد، سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان تقاضای خرید داشت بدین ترتیب بیشترین سفارشات خرید در سیستم برای گروه سرمایه‌گذاری‌ها به ثبت رسید.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، در ساعت ۹:۴۰ جمع صف‌های خرید به حدود شش هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش پنج هزار و ۶۳۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با ۸۷۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین سفارش در صفوف خرید «ونیکی»، «پترول» و «وآیند» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران هزار و ۴۵۸ میلیارد تومان تقاضای خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فولاد»، «فملی» و «خزامیا» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف نوش مازندران (غنوش) نزدیک به ۹ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان (۶۳ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر سه هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان (۵۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۷۲ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "سرمایه‌گذاری‌ها" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و ۸۲۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند و از سویی دیگر گروه "خودرو و ساخت قطعات" با فشار فروش هزار و ۲۲۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۵ درصد از ۱۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۰۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۸ هزار و ۷۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 5.6