امروز معامله‌گرها هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱.۴ درصد از کل سهام بانک دی معامله شد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، روز جاری در مجموع حدود ۲۳ هزار و ۸۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «فولاد»، «شستا»، «فملی» و «وبانک» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، فولاد مبارکه اصفهان به رده دوم صعود کرد؛ سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی نیز به جایگاه سوم رسید. گفتنی است معاملات نماد اول و سوم در خارج از زمان عادی معاملات صورت گرفت.

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-5.4

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که سه هزار و ۹۵ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "فرآورده‌های نفتی" با معاملات دو هزار و ۹۵۰ میلیارد تومانی دوم شد و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۴ درصد از کل سهام بانک دی در حدود قیمت مثبت ۲۳ درصد معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۳۳ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۴۰ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۲۵ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 5.4