۰ نفر

آخرین وضعیت ورود دیجی کالا به بورس

۱ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۰۰
کد خبر: 454577
آخرین وضعیت ورود دیجی کالا به بورس

موسس و مدیرعامل دیجی‌کالا از برنامه‌های این شرکت برای ورود به بورس خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمید محمدی، در مورد اهداف دیجی‌کالا برای ورود به بورس گفت: یکی از مهم‌ترین هدف‌ها دسترسی به منابع مالی جدید برای توسعه و ادامه رشدی است که در ۱۴ سال گذشته داشته‌ایم. ما می‌خواهیم ایران هم مثل کشورهای توسعه یافته دنیا برند ۱۰۰ ساله داشته باشد. ما در ۱۴ سال گذشته ۳ بار جذب سرمایه را انجام داده‌ایم و الان فکر می‌کنیم که وقت جذب سرمایه از عموم مردم و شریک شدن منافع با مردم است.

به گفته مدیرعامل دیجی‌کالا موضوع ورود به بورس از ابتدا در ذهن بنیان‌گذاران این شرکت وجود داشته اما مراحل آغار کار از سال ۹۶ شروع شده است. محمدی در این باره می‌گوید: دیجی‌کالا امروز دیگر یک استارت‌آپ دو ساله نیست بلکه یک شرکت تکنولوژی محور ۱۴ ساله است و این بلوغ در ساختارهای مالی، شفافیت مالی و مالیاتی، تیم رهبری و اجرایی و ... وجود دارد و برای ورود به بورس کاملا آماده‌ایم.

به گفته محمدی، مراحل ورود دیجی‌کالا به بورس با سرعت قابل قبولی طی شده و در گام‌های نهایی خود است اما به دلیل شرایط هیات پذیرش هنوز تاریخ دقیق عرضه اولیه مشخص نیست، با این حال دیجی‌کالا مطمئنا حضوری قدرتمندانه و در عین حال منطقی در عرضه اولیه بورس خواهد داشت.