امروز معامله‌گرها دو هزار میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۱.۶ درصد از کل سهام بانک دی و سرمایه‌گذاری خوارزمی معامله شد.

اقتصادآنلاینسپهر علی‌یاری؛ روز جاری در مجموع حدود ۲۴ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «شپنا»، «خودرو»، «وغدیر» و «فارس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در روز میانی هفته معادل دو هزار میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان بعد از رشد ۱۸ درصدی قیمت دوم شد؛ سهام ایران خودرو نیز به جایگاه سوم رسید.

رتبه‌بندی-سهام-در-معاملات-بورس-و-فرابورس-4.30

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه " فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که سه هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "محصولات شیمیایی" با معاملات دو هزار و ۸۲۵ میلیارد تومانی دوم شد و "خودرو و ساخت قطعات" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۶ درصد از کل سهام بانک دی و سرمایه‌گذاری خوارزمی (وخارزم) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۹ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵۳ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۳ نماد نخست اختصاص داشت.

ارزش معاملات سهام 4.30