امروز معامله‌گرها هزار و ۱۱۵میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان خرید و فروش کردند و بانک تجارت پس از 11روز متوالی به جمع پنج سهام برتر راه نیافت.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری، روز جاری در مجموع حدود ۲۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «خودرو» و «شستا» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در دومین روز هفته معادل هزار و ۱۱۵ میلیارد تومان سهام فولاد مبارکه اصفهان دست به دست شد، ملی صنایع مس ایران به رتبه دوم رضایت داد؛ سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم رسید. گفتنی است بانک تجارت (وتجارت) پس از ۱۱ روز متوالی از قرارگیری مجدد در بین پنج سهم برتر ناکام ماند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه "فلزات اساسی" تعلق داشت به طوری که نزدیک به سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" با معاملات دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی دوم شد و "محصولات شیمیایی" در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۲.۱ درصد از کل سهام سرمایه‌گذاری خوارزمی (وخارزم) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۷ درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۵۴ سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۱ نماد نخست اختصاص داشت.

بورس

بورس