با مساعدت حقوقی‌ها امروز بیش از پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار سهام شد و رکورد تغییر مالکیت شکسته شد.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ حقیقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود پنج هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند و رکورد ۱۴ اردیبهشت را شکستند (با صرف نظر از روزهای عرضه اولیه).

کل ارزش معاملات خرد ۲۵ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها به رقم قابل توجه ۲۲ درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فلزات اساسی"، "فرآورده‌های نفتی" و "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه "واسطه‌گری‌های مالی و پولی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

پنج نماد «شپنا»، «فولاد»، «شستا»، «فملی» و «خودرو» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «واحیا»، «آریان» و «شفا» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۲۰۴ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۸ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول شش هزار و ۳۳۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۸۲۰ میلیارد تومان بود.

بورس