افراد حقیقی امروز بیش از هزار میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ حقیقی‌ها تا ساعت ۱۲:۳۰ حدود هزار و ۵۰ میلیارد تومان بیشتر از اشخاص حقوقی سهام خریدند. کل ارزش معاملات خرد نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان بود و بدین‌ترتیب خالص خرید حقیقی‌ها به ۳.۶ درصد از کل معاملات رسید.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه "فرآورده‌های نفتی"، "فلزات اساسی" و "چندرشته‌ای صنعتی" رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های "محصولات شیمیایی" و "بیمه و صندوق بازنشستگی" به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «شستا» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «صبا»، «وبملت» و «ودی» معطوف بود.

گفتنی است سهام سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی که در هفته‌های اخیر مورد استقبال حقوقی‌ها بود پس از اعلام خبر واگذاری سهام ۲۱ شرکت زیرمجموعه تا آخر سال و کنفرانس اطلاع‌رسانی بعد از آن با تقاضای سنگین حقیقی‌ها و عرضه چند حقوقی مواجه شد.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۸۸ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۵۶ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان بود.

تغییر مالکیت سهام 4.18