خالص تقاضا برای خرید سهام، از پنج هزار میلیارد تومان گذشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، در ساعت ۱۰:۱۰ جمع صف‌های خرید به حدود شش هزار و ۲۳۰ میلیارد تومان رسید در حالی که ارزش صف‌های فروش هزار و ۱۹۰ میلیارد تومان بوده است؛ بدین ترتیب کفه ترازو با پنج هزار و ۴۰ میلیارد تومان به نفع صف‌های خرید سنگینی می‌کند.

تا این ساعت بیشترین مقدار پول در صفوف خرید «شپنا»، «شبندر» و «وآیند» و در صفوف فروش «سامان»، «وپارس» و «آسیا» در نوبت انتظار است؛ گفتنی است حجم صف بانک آینده به ۱.۵ درصد از کل تعداد سهام آن می‌رسد، نسبت صف گروه دارویی برکت نیز ۱.۳ درصد است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۸۸۰ میلیارد تومان (۴۶ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۴۸۰ میلیارد تومان (۴۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۸۷ نماد و حجم صف‌های فروش در ۳۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

علاقه‌مندان به گروه‌های "فرآورده‌های نفتی" و "محصولات شیمیایی" بیشترین سفارشات خرید را به ترتیب با برآیند هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و ۵۹۰ میلیارد تومان در سیستم ثبت کرده‌اند که از سویی دیگر هیچ گروهی زیر فشار فروش نیست.

این جدول حدود ۳۹ درصد از هفت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

صف 4.14